Ontdek de Unieke Sfeer van BCT

Sportiviteit en vriendschap bij BCT

Bij BCT draait het om meer dan alleen badminton. Ervaar de perfecte mix van sportiviteit, plezier en sociale interactie.

Een Club voor Iedereen

Samen Sporten, Samen Genieten

Welkom bij BCT, waar sportiviteit en vriendschap hand in hand gaan. Onze badmintonvereniging biedt een warme en uitnodigende sfeer voor spelers van alle niveaus. Of je nu een beginner bent of een doorgewinterde speler, bij ons staat plezier voorop. We lachen veel, moedigen elkaar aan en genieten samen van de sport. Kom langs en ervaar zelf de gezellige en sociale sfeer die onze club te bieden heeft.

Voor ieder niveau

Beginners

Voor degenen die net beginnen met badminton bieden we speciale trainingen en begeleiding om de basisvaardigheden onder de knie te krijgen.

Gevorderden

Voor de meer ervaren spelers organiseren we uitdagende wedstrijden en trainingen om je spel naar een hoger niveau te tillen.

Junioren

Onze juniorenprogramma’s zijn ontworpen om jonge spelers op een leuke en leerzame manier kennis te laten maken met badminton.

Wat onze leden zeggen

“De sfeer binnen de club is erg leuk! Iedereen is altijd zo vriendelijk en behulpzaam.”

Jacobs

“Ik heb zoveel plezier tijdens het spelen. Alle niveaus zijn aanwezig en je blijft lekker fit.”

van Hoorn

“Iedereen is erg sportief en het indelen zorgt voor afwisseling en uitdagende spelletjes.”

van der Meer

Doe mee en ervaar het zelf!

Kom langs en ontdek zelf de gezellige en sportieve sfeer van onze badmintonclub. We kijken ernaar uit om je te verwelkomen en samen te genieten van deze geweldige sport!